Szállítás


Rendelések feldolgozása

Amennyiben 10 óra előtt leadod rendelésedet, a futárszolgálatunk a táblázatban feltüntetett időtartamon belül kiszállítja a termékeket. A csomag feladásának napján egy rövid szöveges értesítőt kapsz (e-mail) a csomagod felvételéről (a csomagod elhagyta központi raktárunkat), az esetleges utánvét összegéről és a másnapi kiszállításról (külföld esetében 2-6 nap). A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon, az adott napon küldött értesítőben megjelölt idősávban végzi. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, a futár egy értesítőt hagy a címen. Az értesítőn szereplő szám segítségével lehetőséged van arra, hogy a www.dpd.hu portálon az egyedi igényeidnek megfelelően alakítsd a csomagod kiszállítását. A kézbesítés történhet másik címre – pl. másik város, vagy a munkahelyed – de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is. Természetesen telefonon keresztül is módosíthatod a csomag kiszállításának időpontját. A csomag kiszállítását kétszer kísérlik meg, ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheted át.

 

Csomag átvétele

A küldemény átvétele előtt kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon. Kézbesítéskor névvel, dátummal és aláírással kell igazolnod, hogy átvetted a csomagot. Utánvétes csomag esetén először a címkén feltűntetett összeget kérjük átadni a futárnak, amelynek átvételét ő nyugtával igazol. Amennyiben az utánvétes csomagon bármilyen sérülést észlelsz, abban az esetben a futár a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet.
Szeretnénk felhívni figyelmedet, amennyiben előzetes jelzés nélkül kétszer elutasítod a csomag átvételét, sajnos nem áll módunkban több rendelést elfogadni.

Nyomon követés

A futárszolgálat a küldemény felvételét követően e-mailben elküldi a rendelésedhez tartozó csomagszámot. Az online nyomon követő rendszer segítségével, szemmel tarthatod a csomag útját. Ehhez nem kell mást tenned, mint beírni a csomagszámot a www.dpd.hu oldalon található csomagkereső mezőbe.

Fizetési módok

Webáruházunkban csak bankkártyás fizetési mód áll a rendelkezésre.

• Bankkártya: rendelés feladás során történő bankkártyás fizetés.

Általunk elfogadott bankkártya típusok:

Képtalálat a következőre: „simple pay”

Szállítási díj előreutalás esetén 799 ft 2-3 munkanap a kézbesítés, utánvétes fizetés esetén 1200 ft és 3-4 munkanap a szállítás.

Csomag visszaküldése

Az általad rendelt terméket 14 napon belül visszaküldheted ügyfélszolgálatunkkal való előzetes egyeztetés után. 14 napon túl nem áll módunkban elfogadni a visszaküldött terméket! A termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Utánvétes csomagot nem áll módunkban elfogadni! Felhívjuk továbbá kedves figyelmedet, hogy a terméket minden esetben sértetlenül, az eredeti csomagolásban, annak hiányában pedig a lehető leggondosabb csomagolásban szíveskedj visszaküldeni. A retrojeans.com webáruház a gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállal felelősséget.

Termék visszaküldése esetén kérünk, hogy tedd a csomagba a rendeléssel együtt kiküldött szállítólevelet, melyen jelezd nekünk a visszaküldés okát. Minden esetben, mielőtt visszaküldenéd az árut, kérünk, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!

A terméket/termékeket a következő címre küldheted vissza:

1037. Budapest, Bécsi út 567.

A csomagra kérjük, hogy írd rá: Virgin Hair Buy Webshop Visszáru 

Termék visszaküldésének okai:

  •  Minőségi problémák
  •  Méretcsere
  •  Hibás kiküldés
  •  Elállás

Garanciális ügyintézés

Hibás termék átvétele esetén jogodban áll visszaküldeni a terméket. Amennyiben postai úton visszaküldöd a terméket és jogos a garanciális panasz, természetesen a szállítás költségét is megtérítjük neked.

Termék és méretcsere

Amennyiben az általad rendelt termék mérete nem megfelelő és szeretnél cserét kérni, kérünk a lehető leghamarabb (az átvételt követő 14 napon belül) jelezd felénk a kapcsolatoldalunkon. Kollégáink a válaszlevélben részletesen leírják a csere menetét. Az általad kért cserét plusz szállítási díj fizetése nélkül kiküldjük. Ha nem tudunk a kért méretben cserét biztosítani, akkor a termék árát levásárolhatod. Amennyiben nem szeretnél másik terméket választani, természetesen visszautaljuk Neked a kifizetett termék árát. Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy másik termékre történő csere esetén a cseretermék aktuális (csere jelzésénék napján érvényes) árát vesszük figyelembe.

Hibás kiküldés

Amennyiben a futár nem az általad rendelt terméket szállította ki, kérjük, hogy első körben ellenőrizd le a rendelés feladása után kapott visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben ehhez képest eltérést tapasztalsz, akkor jelezd nekünk (még aznap) lehetőleg e-mailen keresztül. Kérjük, hogy pontosan írd le a termék adataival, hogy mi hiányzik, vagy mit kaptál a rendelt termék helyett. A kialakult helyzetet a lehető leghamarabb korrigáljuk és felvesszük Veled a kapcsolatot.

Elállás/Rendelés lemondása

Ameddig kollégáink nem kezdték meg a rendelésed feldolgozását, azt bármikor lemondhatod e-mailen vagy telefonon (ügyfélszolgálati nyitva tartás idejében). A rendelésed feladása, illetve a csomag átvétele között is élhetsz az elállási jogoddal. Ezzel kapcsolatos bővebb információkat az ÁSZF oldalon érhetsz el.